Wizyta onkologiczna u dr n. med. Piotra Magnowskiego – ginekologa-onkologa w Luboniu

Choroby nowotworowe narządów rodnych to wciąż jedne z najczęstszych schorzeń onkologicznych występujących wśród Pań. Jeśli zauważysz u siebie objawy wskazujące na możliwość wystąpienia nowotworu, umów się na wizytę do dr n. med. Piotra Magnowskiego – ginekologa-onkologa w gabinecie lekarskim w Luboniu w celu przeprowadzenia konsultacji medycznej.
Dr n. med. Piotr Magnowski – ginekolog-onkolog przeprowadzi dokładny wywiad z pacjentką w celu rozpoznania objawów. Następnie przeprowadzane jest badanie fizykalne oraz zlecane zostają odpowiednie badania.
Dowiedz się przed wizytą, czy w Twojej rodzinie występowały przypadki chorób nowotworowych (wywiad rodzinny). W trakcie wizyty zachęcam również do zadawania pytań, które nurtują pacjentki.
Pamiętajmy, że im szybciej zdiagnozowana zostanie choroba nowotworowa przez dr n. med. Piotra Magnowskiego – ginekologa-onkologa tym większe szanse trwałego wyleczenia.

Zapraszamy do skorzystania z konsultacji medycznej specjalisty w dziedzinie  ginekologii onkologicznej dr n. med. Piotra Magnowskiego w gabinecie lekarskim w Luboniu oraz umówienie się na wizytę pod numerem 606-340-593.