Ginekologia onkologiczna

Dr n. med. Piotr Magnowski specjalizuje się w ginekologii onkologicznej – dziedzinie medycyny zajmującej się diagnozowaniem i leczeniem nowotworów narządów rodnych.

1. Schorzenia w ginekologii onkologicznej.

Lista schorzeń, którymi zajmuje się dr n. med. Piotr Magnowski – specjalista w ginekologii onkologicznej to:

• rak jajnika,
  • rak szyjki macicy,
  • nowotwór endometrium,
  • zespół Lyncha,
  • zespół Turcota,
  • guz Wilmsa,
  • rak jajowodu,
  • nowotwory pochwy,
  • choroby nowotworowe gruczołów mlekowych.

2. Objawy występowania nowotworów narządów rodnych.

Do niepokojących objawów mogących wskazywać na wystąpienie jednej z postaci nowotworów narządów rodnych należy zaliczyć:

• bóle oraz krwawienia pozamiesiączkowe lub po menopauzie,
  • występowanie niektórych rodzajów nadżerek,
  • predyspozycje genetyczne.

Zwrócenie się do ginekologa w Luboniu – Piotra Magnowskiego może wpłynąć na szybsze rozpoznanie nowotworu przez dr n. med. Piotra Magnowskiego – specjalistę w ginekologii onkologicznej oraz genetyce klinicznej.

Zapraszamy do skorzystania z konsultacji medycznej specjalisty w dziedzinie ginekologii onkologicznej oraz genetyki klinicznej dr n. med. Piotra Magnowskiego w gabinecie lekarskim w Luboniu oraz umówienie się na wizytę pod numerem 606-340-593.